Τρίτη, 11 Ιουνίου 2013

Lierac Deridium Equilibrante Creme Review




Καλησπέρα!
Εύχομαι να είστε όλοι καλά!
Σήμερα θα σας μιλήσω για την εταιρεία LIERAC και συγκεκριμένα την κρέμα DÉRIDIUM EQUILIBRANTE CREME, την αντιγηραντική και ενυδατική κρέμα για κανονικές και μικτές επιδερμίδες, την οποία χρησιμοποιώ τις τελευταίες εβδομάδες.


Το προϊόν αυτό είναι μια κρέμα ενισχυμένη με φυτικά εκχυλίσματα που δρουν ενάντια στα σημάδια της γήρανσης.  Εμπεριέχει σύμπλοκο αλχεμίλλης-κισσού-κοντυλόχορτου, εκχύλισμα γλυκού αμύγδαλου και Βιταμίνη E.  Επαναφέρει την ελαστικότητα της επιδερμίδας, ενώ προλαμβάνει και διορθώνει τα σημάδια της γήρανσης, έχει ενυδατικές ιδιότητες και παρέχει μέγιστη αντιοξειδωτική δράση. 

 

Σύμφωνα με κλινική μελέτη σε 18 γυναίκες, το προϊόν προσέφερε
Βελτίωση του ανάγλυφου της επιδερμίδας  (ρυτίδες στην περιοχή των ματιών: 86%  και ρυτίδες στο μέτωπο: 54% )
Μείωση του βάθους των ρυτίδων (μέτριες ρυτίδες στην περιοχή των ματιών - 57% στο 78% των εθελοντών και μείωση της συνολικής επιφάνειας των ρυτίδων - 53% στο 57% των εθελοντών).

Για εμένα, προσωπικά,  που έχω ευαίσθητο, μικτό δέρμα, το προϊόν δεν ερέθισε το πρόσωπο μου, παρείχε όμως την απαραίτητη υγρασία και συνολικά μου άρεσε πάρα πολύ.


Έχω δέρμα μεικτό επιρρεπές σε αφυδάτωση (ιδιαίτερα το καλοκαίρι) και με λιπαρές περιοχές που το καλοκαίρι γίνονται πιο έντονες.  Η κρέμα αυτή ναι μεν ενυδατώνει το δέρμα μου επαρκώς αλλά από την άλλη χαρίζει και ματ όψη στις πιο λιπαρές περιοχές του δέρματος μου. Μετά από χρήση τριών εβδομάδων, το δέρμα μου είναι πολύ καλά ενυδατωμένο και δεν έχω αυτή την αίσθηση λιπαρότητας.  Αναφορικά με την αντιρυτιδική δράση, δεν έχω σαφή εικόνα ακόμη, καθώς την χρησιμοποιώ λίγο διάστημα και δεν έχω τόσο σοβαρό πρόβλημα ακόμη με ρυτίδες.


Επίσης μου αρέσει πολύ που η σύσταση της είναι φυσιολογική με την έννοια ότι δεν είναι ούτε τζελ-κρέμα  που δεν προσδίδει την απαραίτητη υγρασία ούτε πολύ ενυδατική που να κάνει το δέρμα πολύ λιπαρό.

Το μειονέκτημα της κρέμας αυτής είναι η τιμή της.  Αν και η τιμή της είναι λίγο ακριβή (τα 50ml γύρω στα 25€) λατρεύω το βάζο καθώς είναι τόσο πολυτελές και ελκυστικό που αναγκάζομαι να το ‘παρατηρώ’ καθημερινώς και έτσι δεν ξεχνάω να προσφέρω στον εαυτό μου κάποιες στιγμές χαλάρωσης.

Εσείς την έχετε δοκιμάσει?  Έχετε δοκιμάσει άλλα προϊόντα αυτής της εταιρείας?  
Φιλικούς Χαιρετισμούς
Εύα